iloveyou

Heej allihopa! Jag har ju varit på klassresa! Kom hem igår eftermiddag. Det var sjuuuukt roligt på klassresan! Vi var i Finnham i sthlms skärgård ,det var verkligen suuupermysigt där. Men vi sov på vandrarhem och det var inte så mysigt!! Uschhhh! Men aja vi hade iaf vääärsta utsikten från vårt fönster,jag som med mina bästisar i klassen. Josse,Anna och lina! Men julia skulle sova med oss också men det blev lite konstigt så hon som med några andra :(( Så alla bästisar sov nästan, bara Julia som inte sov med oss, men vi var ju med varandra hela tiden bara inte när vi sov!! Men vi kom till Finnham typ vid 11halv 12 och då åt vi lunch, vi kom till Finnham med Vaxholms båten och det tog 2 timmar och 30 minuter att åka till finnham :/// men aja det var de värt! Men det var superÄCKLIG mat där men det spelade ingen roll för vi hade så kul! Men på kvällen så hade vi DISCO och det var jääääätteroligt!!!! Men jag ska inte ta upp alla saker som hände precis..;D <3 haha :) Men sen vid halv ett så skulle vi sova. Mej så somnade vi vid 1 typ, men sen så var det några killar son knakade på vårat fönster när vi hade sovit tjugo minuter typ och då vaknade vi och då kunde ingen av oss somna om!!! Så vi blev jättepigga och satte oss och åt godis och sånt...sen somnade vi vd halv 5-5 och gick upp vid halv 8 för vi skulle paddla kanot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback