;D

heej! idag så har jag varit me julia en stund sen drog jag till stallet :D pålle var där så var med henne och pussade på Krom ;D men imorn ska jag till täby centrum med mamma typ.. så det blir braaa! men jag håller på att packa lite inför klassresan nu ;) jag ska ladda upp lite bilder på datorn från sommaren så ska jag ladda upp några men asså det är flera 10000000000 bilder så det blir nog inte alla! haha ;) men det kommer nog om några dagar eller nästa vecka så ni får hålla utkik! just nu kollar jag på robinsson och äter fruuukt, yummieee! men ska kolla på robinsson nu.. pussssss






älskar dig förevigt Whinchester. <3

Kommentarer
Postat av: Victoria Manberger

Gud vad söt den lilla pållen är!! Fast jag tror jag vet vad som har hänt med honom! =( Börjar ju nästan gråta när jag tänker på det!!! :(

2011-09-01 @ 16:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0