Börjar blogga igen.

Hej på er! Jag har inte bloggar på en eeeeevighet nu! Men nu ska jag börja igen! Just nu bloggar jag på ipaden så det blir ingen bild tyvärr..:( Men på fredag ska jag på klassresa med klassen! Ska bli nice! Vi får vara lediga på fredag så det är sjukt skönt! Men sen på söndag ska vi provrida en till ponny, det blir jättekul. Nu vill jag ha en boxplaaaaaats! Men aja det kommer väll snart?! Jag ska tipsa om VÄRLDENS bästa blogg nu här: www.täbyponnyn.blogg.se Gå in på deen ! Den är bäst looovar er! Det är min bästis pålle som drive bloggen, hon skrive om sina två ponnysar o sin vardag. Looova att ni går in på den, right?! Just nu är jag inne på Facebook och kollar på tv. Men som sagt blir det inte ingen bild, dumma iPad som int kan ladda upp bilder på -.- Aja nu ska jag fortsätta kolla på tv :D Blir nog några inlägg till, fast utan bild:(( Pusssssss så länge! <3

Kommentarer
Postat av: emelie

kul att du börjar igen :D

2011-08-29 @ 21:54:46
URL: http://tabybrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0